پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

کعبه

1391/7/22 17:45
نویسنده : نازی
444 بازدید
اشتراک گذاری

اگر مغناطيسي باشد که دلها را جذب کند

 

اگر مرکزيتي باشد که جهت گيريها و حرکت ها را محور باشد

اگر نشانه اي باشد که براي وحدتها و اشنائيها ، رمز و کليد باشد

همين کعبه است...

کعبه...

 

به کعبه رفتم و ز انجا ، هواي کوي تو کردم
جمال کعبه تماشا به ياد روي تو کردم

شعار کعبه چو ديدم سياه ، دست تمنا
دراز جانب شعر سياه موي تو کردم

چو حلقه در کعبه به صد نياز گرفتم
دعاي حلقه گيسوي مشکبوي تو کردم

نهاده خلق حرم سوي کعبه روي عبادت
من از ميان همه روي دل به سوي تو کردم

طواف و سعي که کردم به جستجوي تو کردم
مرا به هيچ مقامي نبود ، غير تو نامي

به موقف عرفات ايستاده خلق دعا خوان
من از دعا لب خود بسته ، گفتگوي تو کردم

فتاده اهل منا در پي منا و مقاصد
چو جامي از همه فارغ ، من ارزوي تو کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)