پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

گالری عکس

1391/7/25 14:00
نویسنده : نازی
449 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست…

paniz

 

niniweblog.com

paniz

 

niniweblog.com

paniz

 

niniweblog.com

 

گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است !!

مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم …

و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی …

paniz da 7 mahegi

 niniweblog.com

عاشقتم

paniz

 

niniweblog.com

paniz

 

niniweblog.com

nafas

 

niniweblog.com

 

omre maman

 

niniweblog.com

 

paniz

 

niniweblog.com

 

paniz

 

 

 niniweblog.com

 

avali safar shomal

 

 niniweblog.com

avalin safar shomal

 

niniweblog.com

 اولین سفر پانیذ  به شمال در ٥ ماهگی

این هم قیافه پانیذ در حال نگاه کردن به دریا

avalin safar shomal

 

 

 

niniweblog.com

 paniz

 

 

niniweblog.com

 

 

dovomin safare shomal

 

 niniweblog.com

 

17 mahegi

 

 

niniweblog.com

 

19 mahegi

 

 

niniweblog.com

 

19 mahegi

 

niniweblog.com

 

19 mahegi

 

 

niniweblog.com

 پانیذ

 

paniz

 

 

niniweblog.com

 

paniz

 

 

niniweblog.com

 

paniz

 

 

niniweblog.com

 

 paniz

 

niniweblog.com

 paniz

 

niniweblog.com

 

paniz

 

niniweblog.com

eshghe maman

 

niniweblog.com

 

عاشقانه میپرستمت

 

niniweblog.com

عاشقتم

 

 niniweblog.com

 

عاشقتم

 

 

niniweblog.com

 

عاشقتم

 

 

niniweblog.com

 

کوچولوی شیطون من

 

 

niniweblog.com

 

 

کوچولوی شیطون من

 

 

niniweblog.com

 

 

 مگه این جوری شیر میخورن

 

 

niniweblog.com

 پانیذ

 

 niniweblog.com

 

پانیذ

 

 niniweblog.com

 

پانیذ

 

 niniweblog.com

 

پانیذ مامان

 

 niniweblog.com

 

پانیذ مامان

 

 niniweblog.com

 

پانیذ مامان

 

 niniweblog.com

 آفتاب بدم خدمتتون

 

niniweblog.com

نفسمniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 15:55
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


salam mersi azizam omidvaram pesar golet movafagh beshe
ریحانه
6 شهریور 91 17:17
فدای این دخملت برم من در بست خیلی خوشگل بود دوباره خاطرات زمانه تولدش تو بیمارستان برام زنده شد فدات بشم ریحانه
ریحانه
6 شهریور 91 17:24
قربونت برم عزیزم خیلی خوشگل بود ممنونم نازی کلی حال کردم خاطرات به دنیا اومدنه پانیذ برام زنده شد
ریحانه
6 شهریور 91 17:39
خیلی خیلی نازه بازم عکس بزار فدای اون خنده هات بشم جیگر طلا


ye baghebon mikhad in goaro jam kone


ye baghbon mikhad ke in golaro jam kone


ریحانه
7 شهریور 91 11:23
سلام خیلی خوشگل بود بازم عکس بذار





mersi azizam
سامان
17 شهریور 91 2:45
چه عکسای خوشگلیییییییییییی