پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

از دست تو پانیذ

1391/6/30 13:11
نویسنده : نازی
353 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز خیلی کار داشتم می خواستم خونه تکونی اول پاییز رو شروع کنم ولی تو نمیزاری .مریم خانمم که نمی تونه بیاد نمیدونم چی کار کنم فقط می خوای که با تو باشم . تو اتاقت تو خونهء کوچولوت  موقع کارتون نگاه کردنت  فقط می خوای از سرو کول من بری بالا دلمم نمی یاد جایی بزارمت دلم برات تنگ میشه

حالا بگو چیکار کنم . الان از دستت عصبانی هستم فقط دلم میخواد بخورمت چون اصلا دلم نمی یاد دعوات کنم 

اخه خیلی عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتممممممممممممممممممممممممممممممممممم  

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)