پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

پتوی معروف پانیذ

1391/6/7 17:25
نویسنده : نازی
356 بازدید
اشتراک گذاری

بدون پتو هرگز .

پتوی چهار خونه معروفی که تو بدون اون هیچ جا نمی رفتیگرما و سرما هم برات معنی نداشت باید اونو با خودمون می بردیم .

بعضی وقتا آدما با تعجب و مسخره به من نگاه می کردن اما چاره ای نداشتم بازنده

 

 

niniweblog.com

اینم پتوی پانیذ

 

patoye kazayi

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پريسا
7 شهریور 91 18:00
سلام خيلي نازه من به خاطر اسمش وارد وبش شدم چون هميشه عاشق اسم پانيذ بودم وقتي وارد شدم برام جالب بود كه وابسته به پتو چون من خودمم از بچگي يه پتوي خاص داشتم وسرما وگرما همراهم بود وهنوزم كه 29 سالمه هنوز همراهمه ويه عادت شده.كه متاسفانه منجر به الرژي شده و.... ودر اخر دختر نازي داريد خدا نگهش داره


SALAM AZIZAM .PAS BAYAD BEGAM KHODA BE KHEYR BEGZARONE FEKR KONAM BAYAD BARAYE AROSISH YEK TOP AZ IN PATO BEGIRAM
فهیمه
15 شهریور 91 19:23
من از نی نی های شهر من وب دخملیتونو پیدا کردمهمشهری هستیم
در ضمن پانیذ جان هم خیلی بلایه ها با اون پتوی معروفش
دوست داشتی یه سر به وب پسریه ما بزنید


salam azizam nagofti esme pesaret chiye ke beram to veblogesh .lotfan baram benevis
سامان
17 شهریور 91 2:39
سلااااااااام این عکسارو گذاشتین که من دلن تنگ میشه براش
سامان
17 شهریور 91 2:41
سلاااااااام این عکسارو گذاشتین که من دلم تنگ میشه براش