پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

چقدرخدا پیش تو اعتبار داره؟

1392/12/17 22:08
نویسنده : نازی
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

 چقدرخدا پیش تو اعتبار داره؟

گفت: عباس آقا با این درآمدت زندگیت می چرخه؟ 

گفتم: خدا رو شکر ،کم وبیش می سازیم.خدا خودش می رسونه . 

گفت : حالا ما دیگه غریبه شدیم؟! لو نمیدی ؟ 

گفتم: نه یه خورده قناعت می کنم. گاهی اوقات هم کار دیگه  ای جور بشه، 

انجام میدم ،خدا بزرگه .نمی ذاره دست خالی بمونم.

گفت: نه. راستشو بگو. 

گفتم: هر وقت کم آوردم ،یه جوری حل شده.خدا رزاقه، می رسونه . 

گفت: ای بابا ، ما نامحرم نیستیم. راستشو بگو دیگه .

گفتم: حقیقتش یه یهودی توی بازار هست. هر ماه یه مقدار پول برام میاره ، 

کمک خرجم باشه .

 گفت: آهان. ناقلا ،دیدی گفتم. حالا شد یه چیزی.حالا فهمیدم چطور سر می کنی .

گفتم: مرد حسابی، سه بار گفتم خدا می رسونه باور نکردی

. یک بار گفتم یه یهودی می رسونه ،باور کردی ؟! 

!!یعنی خدا به اندازه یه یهودی پیش تو اعتبار نداره؟ 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان امیرعلی جیگر
17 اسفند 92 22:18
عزیزم با مطلب جدید و عکس های جدید آپم سربزن و نظربدید امیرعلی خوشحال میشه