پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

سر در گم

1392/5/22 2:22
نویسنده : نازی
840 بازدید
اشتراک گذاری
هنوز نمی دونم که آیا یاغد دادن خواندن از طریق پکج تراشه های الماس یا هر پکج دیگه ای درسته یا نه ؟ با خودم فکر می کنم و میگم که اگه خوندن رو ایطوری یاد بگیره دیگه مدرسه براش جذاب نیست . بعد باز خودم به خودم میگم تا موقعی که پانیذ بخواد بره مدرسه 90 درصد بچه ها این پکیج ها رو یاد گرفتن نمیدونم باید چی کار کنم . لطفا هرکسی که این مطلب رو خوند برام نظرش رو بگذارد تا من بتونم تصمیم بگیرم .
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سبا ازمشهد
25 مرداد 92 16:14
آخه مامان خوب و مهربون چرا میخوای کاری که مربوط به دبستان هست الان یاد بچه بدی من که مخالفم برای بچه ام این کاروبکنم.


من هم به این نتیجه رسیدم .و فکر می کنم خیلی چیزهای دیگه که مناسب سن پانیذ باشه رو می تونم بهش یاد بدم و خوندن رو گذاشتم زمان خودش به امید خدا. ممنون از نظرتون عزیزم