پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

اگر بودم

1392/4/11 3:50
نویسنده : نازی
713 بازدید
اشتراک گذاری

این هم به دعوت مامان آرمیتا جون...........

اگر ماهي از سال بودم ....... همین مردادی که هستم بودم

اگر روزي در هفته بودم ....... پنج شنبه بودم

-  اگر عدد بودم ........ 9 روخیلی دوست دارم چون عدد شانس منه

اگر نوشيدني بودم .............. آب زلال بودم

اگر ثواب بودم ............ دوست داشتم به همه کمک کنم و هیچ کس غمی در دل نداشته باشه وقتی از غم دیگران با خبر می شم دلم میگیره

اگر درخت بودم ........... سرو بودم آزاد و رها

اگر ميوه بودم ......... تمشک بودم

اگه گل بودم ........ نسترن بودم

اگه آب و هوا بودم .......... برفی بودم چون سرمای برف هم دل نشین است

اگه رنگ بودم .............. سفید بودم

اگه پرنده بودم ......... پرستو رو خیلی دوست دارم 

 اگه صدا بودم ............ صدای باران  بودم

اگه فعل بودم ......... همیشه بودم !

اگه ساز بودم ............. ویلون بودم

اگه عضوي از بدن بودم ........... قلب بودم تاعشق عزیزانم رو درخودم جابدم

اگه بخشي از طبيعت بودم ........ دشت بودم سبز و آرام

اگه يه حس بودم ............. حس مهربانی یک مادر  را دوست دارم

امیدوارم تونسته باشم احساساتم رو بیان کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای مهدی
12 تیر 92 14:31
سلام اول از گذاشتن پیامتون در وبلاگ پسرم ممنون دوماً این پیوندهایی که به وبلاگ نازی جون اضافه کردید از کجا ردیف شده اگه آدرس داره بفرستید برامون متشکر از لطفتون


سلام آدرس خاصی نداره از جاهای مختلف کپی کردم
بابای مهدی
12 تیر 92 14:32
ماشاءاله چقدر خوشگله این نازی جون