پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

امتحان سخت

1391/9/27 20:34
نویسنده : نازی
2,202 بازدید
اشتراک گذاری

آهو مادر بود،

مثل همه‌ی مادرها.

آهو دلش برای بره‌اش می تپید،

مثل همه‌ی مادرها.

خدا می‌خواست آهو را امتحان کند،

دستش را گذاشت روی عزیزترین هدیه اش.

و امتحان سخت زندگیش آغاز شد.

آهو دید تاب نمی آورد.به یاد مهربانی تو افتاد.

با مهربانی تو سختی امتحان آهو شیرین شد.

کار تمام شد .

بعد از آهو مادران زیادی آمده اند.

بعد از آهو مادران زیادی امتحان شده اند.

اما هنوز که هنوز است چشم مادران به ضمانت توست وقتی امتحان های سخت عالم آغاز می شود.

                                                                        یا ضامن آهو...

من هم امتحان سختی دادم امیدوارم سربلند از این امتحان بیرون بیایم . هنوز هم در قلب منی و دوستت دارم . مامان پارمیس کوچولو

 

معني اسم پارميس

 

پارميس يك اسم اصيل ايرانيه ، پارميس دختر برديا و نوه كوروش بزرگ هخامنش

 

بود.

 

معني لغوي پارميس بهشت كوچك است.

 

عزیزم دختر نازم این رو مینویسم که بدونی قبل از تو هم خواهر کوچکی داشتی که زیاد دل به این دنیا نداشت و زود مارا ترک کرد و به دیار باقی رفت اکنون که ٥ سال از این موضوع میگذرد هنوز فراموش نکردم آن روزهای سخت رو ولی می نویسم که بزرگتر شدی و خواستی در این مورد چیزی بدونی این صفحه رو مطالعه کنی .

 

روزی که خواهرت هم پا به دنیا گذاشت روز سردی بود  ٤ اسفندسال ٨٦ بود چون زود به دنیا اومد مجبور شدیم تو بیمارستان قسمت آی سی یو نوزادان بستری کنیمش . روزهای سخت و طاقت فرسایی بود ولی باز هم ما با آن روز ها دست و پنجه نرم کردیم وقتی فهمیدم که هیچ فایده ای نداره از خدا و امام رضا خواستم که به هر جا که تعلق داره ببره و به خاطر من بیشتر از این زجرش ندهد وبه خودش هم گفتم عزیزم برو به جایی که تعلق داری بیشتر از این خودت را عذاب نده و وقتی از او دل کندم و دلم را راضی کردم به رضای خدا  از پیشم رفت . و آن موقع بود که فهمیدم مقام مادر آنقدر مقدس است که خدا به اشک های مادر توجه می کند و دلم را راضی کردم.

و این بود که در روز ٧ فروردین ٨٧ از این دنیا رفت و به دنیای باقی رخت بربست .

هیچ وقت فراموشش نمیکنم و هنوز بعد از این همه سال انگار تازه از کنارم رفته و غم از دست دادنش آزارم میدهد .

باز هم راضی بودیم به رضای خدا تا اینکه خدا بعد از دو سال هدیه بزرگی به ماداد و اون هدیه قشنگ و بزرگ تو بودی

درست فروردین ٨٩ بود که من فهمیدم تو را باردار هستم .

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایا شکرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررت .

امیدوارم لیاقت مادر شدن و همین تور لیاقت تو را داشته باشم .

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم

 

دعامیکنم

زیراین سقف بلند 

روی دامان زمین

خنده هاهمه ازآن توباشد

اگرگاهی ،

هرکجاخسته شدی

یاکه پرغصه شدی

دستی ازغیب به دادت برسد

که آن دست خداباشدوبس . . .

 

...........................................................................................................................

 

همه میگن که تو رفتی

 

همه میگن که تو مردی

 

همه میگن که تنت رو

 

به فرشته ها سپردی

 

دروغ.......

 

چه جوری دلت میومد

 

من این جوری ببینی

 

با ستاره ها چه نزدیک

 

منو تو دوری ببینی

 

..........

 

بی توو اسمت عزیزم

 

اینجا خیلی سوت وکوره

 

ولی خوب عیبی نداره

 

دل من خیلی صبوره

 

...................

 

 

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من  ...

همه بغضها و اشكهایت برای من ..

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

 

 

................................................................................................

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو ميگفتم...
                   
هنوزم خيس ميشه چشمام وقتي ياد تو ميافتم...
              
هنوزم مياي تو خوابم تو شباي پر ستاره...
              
هنوزم ميگم خدايا کاشکي برگرده دوباره...

 

.............................................................................................

 

وقتی دلم برای تو تنگ می شود

به ماه نگاه می کنم

و نام زيبای تو را زير نور ماه هربار

با تمام وجود صدا می کنم

وقتی دلت برام تنگ شد

به باران بينديش

وبه ياد تمام عاشقان جهان

که از رايحه ياس مستند

ببار

وبدان در آن لحظات من

زير نور مهتاب نشسته ام

و تنها به تو می انديشم

دلم برای تو تنگ است
................................................................................................


تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را

دلم برایت تنگ شده

 دوستت دارم ...

 
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)