پانیذ پانیذ ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پانیذ مامان

امروز بعد از سالها دوباره تصمیم گرفتم بیام سراغ وبلاگ پانیذ جون امیدوارم بتونم ادامه بدم

پروژه ها

1392/2/2 10:26
نویسنده : نازی
221 بازدید
اشتراک گذاری

اول : پستونک

دوم : میمی

و حالا اتاق نینی :  پنج روزی میشه که دختر گلم تو اتاقش و جدا از مامان و بابا می خوابه اول فکر میکردم سخته ولی حالا میگم که اشتباه می کردم اگه آهسته و بدون هیچ جبری هر کاری رو شروع کنی سختی نداره .

مرحله بعدی هم گرفتن پوشک امیدوارم موفق بشم اونم با وسواسی که من دارم .

کمککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک این باید خیلی سخت باشه تصورش هم سخته چه برسه انجامش ولی راهیه که باید رفت .امیدوارم که به زودی موفق بشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 10:36
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
مامان ساجده
2 اردیبهشت 92 10:37
خوب به سلامتی انشاالله در پروژه بعدی هم به راحتی موفق میشید به نظر منم از پوشک گرفتن پروژه سختیه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 اردیبهشت 92 11:04
شما یه مامانِ موفقی، پس می تونی موفق تر از این ها هم باشی ...


مرسی عزیزم . از لطفی که به من داری کمال تشکر را دارم
مامان الینا
8 اردیبهشت 92 11:56
سلام گلم بیا خصوصی تا برات بگم